dimarts, 21 d’abril del 2020

TALLER D'AL: SANT JORDI CONFINAT

Bon dia famílies!
Com han anat aquestes vacances, esper que hagueu gaudit molt de tenir temps per la família, descansar de deures i aprofitar els moments per plaers! Per la meva banda he fet treballs manuals, he intentat aprendre a fer lettering, he fet esport i sobretot, he gaudit de temps de qualitat amb la família!
Segur que vosaltres heu aprofitat 
es temps tant o més que jo!

Començam després de vacances 
dins la setmana de Sant Jordi així que la meva proposta d'avui no pot anar més enfora!
No sé si coneixeu a l'Anna 
Llenas, és l'autora de contes tan coneguts com El Monstre de Colors, T'estimo Quasi sempre... entre d'altres. Molt bé idò ella ha volgut compartir amb els seus fans (que en té moltíssims) uns dibuixos per poder imprimir, i/o copiar a falta d'impressora, i fer les nostres titelles de manera que ens poguem inventar el nostre propi conte.
Vos
 animau a fer-ho??!! Au va, em conform amb una història molt i molt senzilleta.. Fins i tot algunes frases simples amb els dibuixets que teniu, si?
M'encantarà veure les vostres produccions!

Descarrega els personatges del conte AQUÍ

I com a regal 
vos contaré jo una petita historieta inventada per mi! 
(No sigueu massa crítics, jiji! Esper us agradi)



PD: Si teniu qualsevol problema per descarregar o veure es vídeo, i sobretot per mostrar-me les vostres produccions, no dubteu en escriure a: cristinasobrino@ceipmiquelduranisaurina.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada